Skip to main content

Operations

Je customer service moet aan jouw klanten de beloften waarmaken die door het commerciële luik zijn gedaan. Als sales een bestelbon heeft binnengehaald, zorgt je supportteam ervoor dat alles op een efficiënte en professionele manier wordt opgeleverd. Een goede communicatie tussen de teams is cruciaal.

Klantentevredenheid ontstaat als de interne processen in je bedrijf gestroomlijnd zijn en soepel verlopen.

Wat doet een sterk operations team voor jouw bedrijf?

Een sterke customer service maakt dat jouw klanten écht tevreden zijn en spontaan terug bij jou komen kopen. Een klantendienst is de motor van een krachtige organisatie. Dit team zorgt voor:

  • een vlotte oplevering van de deal die sales afrondde, zodat de klant tevreden is;
  • een goede communicatie in je bedrijf, met sales en de technische teams, zodat opdrachten soepel doorstromen;
  • het opmaken van een heldere en overzichtelijke factuur, volgens de offerte en het order, voor een vlotte betaling;
  • de betrouwbaarheid van je bedrijf, door te doen wat beloofd is;
  • het spotten van opportuniteiten bij klanten;
  • enthousiaste, tevreden en trouwe klanten.

Waar helpt Ondernemingskracht mee?

  • “Hoe coördineer ik de communicatie tussen mijn afdelingen, zodat iedereen exact weet wat er moet gebeuren?”
  • “Welke processen kan ik verbeteren zodat orders vlotter en beter afgewerkt worden?”
  • “Wat moet ik doen om de klantentevredenheid te verhogen?”
  • “Hoe zorg ik ervoor dat klanten hun facturen vlotter betalen?”

Wij van Ondernemingskracht gaan op zoek naar de kracht van jouw onderneming, en zorgen ervoor dat je die maximaal kan inzetten. Want een soepele samenwerking is de voedingsbodem van een sterke, langdurige klantenrelatie.

Vlotte bedrijfsprocessen, ook jouw ambitie?